معرفی مجتمع تجاری دراگون مارت دبی (بازار اژدها)
نوشته شده توسط : محبوبه

معرفی مجتمع تجاری دراگون مارت دبی (بازار اژدها)

 

 

 

بازار اژدها (Dragon mart) : یکی دیگر از جاذبه های دیدنی دبی ، بازار دراگون مارت یا بازار اژدها است . این بازار متعلق به چینی ها است و در جای جای این مرکز خرید بزرگ می توانید نماد ها و سمبل های کشور چین را ببینید . همچنین جلوی ورودی این مرکز خرید ، یک آبنما با مجسمه ای از یک اژدهای بزرگ و چند اژدهای کوچک ساخته شده است .به تازگی دارگون مارت 2 نیز در کنار دراگون مارت یک افتتاح شده که بزرگتر ور شیکتر است اما هنوز روتق بازار چینی های یک را ندارد.

بازارهای دراگون مارت دبی را با نلم دراگون مال هم میشناسند. درواقع دراگون به معنی اژدها میباشد و این بازار به بازار اژدها دبی نیز معروف می باشد. بازار چینی های دبی نیز نام دیگر این بازار است. در زبان عربی این بازار را سوق التنین مینامند.

پلان دراگون مارت یک و دو

بازار دراگون مارت 1 دبی

img_3430

در این مرکز خرید انواع کالا یافت می شود . از کیف و کفش گرفته تا طلا و جواهرات ، رو تختی ، مبلمان ، لوستر ، لوازم منزل ، موبایل ، میوه های چینی و تایلندی ، وسایل تزیینی و… همه و همه را می توان در بازار اژدها یافت . همچنین این مرکز خرید ، محل بسیار خوبی برای خرید عمده و تعداد بالا است .

در این بازار اکثر فروشندگان چینی هستند و شاید بتوان گفت که این بازار تنها بازار دبی است که قیمت ها در آن مقطوع نیستند و می توان از فروشندگان تخفیف گرفت . درواقع ضرب المثل از شیرمرغ تا شیر آدمیزاد برای این بازار کاملا صدق میکند.

تور گرجستان

تور دبی

تور استانبول

تور وان

یکی از ویژگی های بازار اژدها که آن را از سایر بازارهای دبی متمایز می سازد ، معماری خاص آن است . اجرای این معماری را شرکت ” نخیل ” بر عهده داشته است . این بازار به شکل یک مارپیچ عظیم الجثه با سری به شکل اژدها ساخته شده است که در واقع پیکر یک اژدها که از نمادهای مهم چینیان است را تشکیل می دهد .

متاسفانه در این بازار فیلمبرداری ممنوع است . در این بازار مشغول فیلمبرداری برای وبسایت بیسان گشت بودیم که با تذکر حراست بازار رو به رو شدیم و مابقی بازار را عکس برداری کردیم . اما از دراگون مارت 2 بطور کامل ویدیو تهیه کردیم.





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: